0

Værd at vide

Her kan du forhåbentligt finde svaret på dine spørgsmål. Mangler du information, så kontakt os endelig.

Kan man købe gavekort?

Gavekort til Slagelse Musikhus & Badeanstalten:
Vi synes, at du har fortjent en nemmere måde at give en betydningsfuld og oplevelsesrig gave på! Det kan du nu – uanset om du har lyst til at troppe op og hilse på os, eller vil klare det nemt hjemme fra sofaen.

Vi udsteder nemlig gavekort på alle beløb til brug ved Musikhusets egne arrangementer – desværre ikke vores udlejninger.

Fysisk gavekort:
Salg sker blandt andet på Musikhusets kontor i åbningstiden, hvor vi lynhurtigt kan fikse dig husets gavekort. Et flot plastikkort med tilhørende konto. Kortets konto kan nemt genopfyldes, så du også kan bruge det som dit personlige “festkort” til køb af billetter eller bajere i baren. Eller måske som et gavekort på et bestemt beløb eller et firma-kort til dine ansatte?

Dette kort kan kun bruges ved køb på vores billetkontor eller i baren.

Online gavekort:
Du kan købe gavekort til vores arrangementer til salg på Billetten.dk ved at trykke på gaveikonet øverst på denne side.

Om det er koncerter med alt fra højaktuelle til upcoming artister, comedy eller foredrag, så kan du finde det hos os. Så er det pludselig ikke så svært at finde en gave, der falder i selv den mest kræsne fætters smag.

Dette kort kan både bruges på vores billetkontor og online.

Hvad er Stjernekoncerter?
Vi præsenterer over 8 årlige stjernekoncerter i et varieret udvalg.

En stjernekoncert er en udvalgt koncert, som vi gerne vil give flere publikummer en mulighed for at komme og se til billige penge. Det kan være koncerter i alle former og genrer, og de er alle udvalgt med noget særligt på hjerte

Hvilke Stjernekoncerter er der?

Du kan se vores Stjernekoncerter hér eller ved at kigge efter ⭐ stjernen ⭐ på vores programside.

Hvordan kommer jeg gratis til Stjernekoncerter?

Som medlem af vores medlemsklub “Live Pass” kan du komme gratis til samtlige Stjernekoncerter. Du kan oprette din profil og læse om fordelene ved Live Pass hér.

Live Pass er gratis for unge under 25 år og studerende. Ellers koster det 200,- om året.

Hvad skal jeg gøre med mit ‘Stjernekort’?

De fysiske pap Stjernekort (vi tidligere har solgt på billetkontoret) udfases pr. 31/12/25, men kan bruges som vanligt indtil da. Nemlig ved at vise Stjernekortet i døren til vores Stjernekoncerter, hvorefter personalet i døren vil tage imod det antal stjerner svarende til antal gæster.

Et klip gælder for én person til én koncert. Så man kan godt være flere personer om det samme klippekort.

 Hvor køber man billetter?

Alle billetter til vores arrangementer købes på www.billetten.dk.

Under hvert arrangement bliver du, ved at klikke på ‘Køb billet’, sendt videre til Billetten og billetkøb.

Billetter kan også købes fysisk på Musikhusets kontor i åbningstiden.

 

Hvornår åbner dørene før et arrangement?

Dørene åbner altid én time før arrangementet starter, medmindre andet er angivet.

Hvad med garderobe?

Du har mulighed for at aflevere din jakke eller taske i vores garderobe. Dette koster normalt 20 kr. til arrangementer præsenteret af os, men er gratis med Live Pass medlemskab.

Tilgængelighed & kørestolsbilletter

Ved gyldigt ledsagerkort eller ønske om kørestolsplads kontaktes Billetten på: 70 20 20 96. Ledsagerplads er gratis til arrangementer præsenteret af Slagelse Musikhus & Badeanstalten. Dette kan vi ikke garantere ved vores udlejninger (events præsenteret af andre arrangører – dette fremgår af programsiden).

Andre handicappede, f.eks. synshandicappede, som ikke har behov for en kørestolsplads, kan ligeledes købe billet via ovenstående telefonnr. Der er ikke specielle pladser til “andre handicappede”, men hvis de er særlige behov til pladsen, prøver vi altid at imødekomme det.

Ved arrangementer med siddepladser er der et begrænset antal kørestolspladser (5 stk.) – men kontakt os gerne, hvis der er behov for flere. Så ser vi, om vi kan løse det. Pt. har vi ikke særskilte kørestolspladser til ståkoncerter, men vil naturligvis altid hjælpe med at få en god plads med godt udsyn.

Vi gør opmærksom på, at har man en kørestolsbillet til et arrangement kræver det, at man selv medbringer og sidder i kørestolen.

Vi opfordrer gæster i kørestol til at komme i god tid til alle arrangementer – så er det nemmest at komme til.

 

Er det sidde- eller ståpladser?

Før du køber din billet på Billetten, kan du se, om det er sidde- eller ståpladser til arrangementet. Det er ikke tilladt at medbringe egne stole, og stole fra Musikhusets café eller lign. må ikke må hentes ind i koncertsalen under stående koncerter.

Vi henviser derfor til siddepladser i foyeren ved koncerter i den store sal. Der vil som hovedregel ikke være tilgængelige stole ved stående arrangementer på Badeanstalten.

Det kan ske, at en stående koncert bliver lavet om til en siddende. Men aldrig omvendt!

Hvor skal jeg sidde i Musikhuset?

Du sidder rigtig godt på alle pladserne i Musikhuset. Nedenfor kan du se oversigten over salen, når der er opstilling med stolerækker.

Rækkerne fra A-I er i gulvplan, række J-T er på de skrå pladser på tribunen og rækkerne U-Y er på balkon. Adgang til balkonen er via trappe i caféen.

Der er 5 kørestolspladser på gulv i højre side af salen. Adgang til huset er niveaufrit.

Generelt er der ingen aldersgrænse for vores koncerter.

Selvfølgelig kan du det!

I Slagelse Musikhus & Badeanstalten har vi en række fantastiske, trofaste foreninger, der involverer sig frivilligt i vores huse.

Herunder Vægtløfterklubben AK ATLAS, Slagelse Hockeyklubs Støtteforening & Slagelse Gardens Venner. De slæber grej, stiller op, holder vagt, passer garderobe, checker billetter og står i baren. På den måde tjener de penge til deres foreninger. Når sæsonen er ovre, holder vi en ordentlig sommerfest for dem alle, og det er simpelthen så hyggeligt.

Udover foreninger har vi også en række frivilliggrupper, hvor alle kan være med. F.eks. ‘Musikværterne’, der er dem, der sørger for den bedste backstageservice og stemning for vores kunstenere. Herudover er en række frivillige fotografer også tilknyttet huset.

Natasha Grønlund, Musikvært: “Det er fedt at være frivillig i Slagelse Musikhus fordi man bliver taget godt imod, man føler sig velkommen og værdsat. Der er garanti for gode oplevelser, plads til at udfolde sine skøre idéer og man får en masse spændende erfaring med sig på vejen.”

Har du lyst til at høre mere om, hvordan du kan blive frivillig hos os, så kontakt Anette Borg på anbor@slagelsemusikhus.dk

Natasha Grønlund, Musikvært.
Natasha Grønlund, Musikvært.

Musikhuset og Badeanstalten ligger knap 150 meter fra Slagelse Station. Det er den nærmeste busholdeplads for alle busser – både bybusser og regionalbusser. Togene mellem Slagelse & København samt Slagelse & Odense kører ca. med en halv times mellemrum.

Musikhusets hovedindgang vender ud mod parkeringspladsen i Træskogården, mens Badeanstaltens indgang er ud mod Sdr. Stationsvej.

Der er 2 handicapparkeringspladser i Træskogården, lige ved Musikhuset og Badeanstalten, tæt på Moviehouse Slagelse. Der er også 1 handicapplads tæt ved Musikhusets hovedindgang.

Vær opmærksom på, at der skal krydses to kantsten fra parkeringspladserne ved Panorama for at nå frem til Musikhuset og Badeanstalten.

Udover parkering i Træskogården kan du også parkere ved VestsjællandsCentret, som kun ligger 3 minutters gang fra Slagelse Musikhus.

Rekrutteringspolitik

I forbindelse med at du sender en jobansøgning til Fonden Slagelse Musikhus, er det vigtigt at gøre dig bekendt med virksomhedernes politik for behandling af dine personoplysninger. Dette gælder uanset, om du søger uopfordret eller på baggrund af et stillingsopslag.

Fonden Slagelse Musikhus’ behandling af personoplysninger
De personoplysninger, du afgiver i forbindelse med fremsendelse af din jobansøgning eller på anden vis som led i et rekrutteringsforløb, bliver alene anvendt og opbevaret til brug for gennemførelse af en rekrutteringsproces, samt i forbindelse med en eventuel ansættelse.

Fonden Slagelse Musikhus behandler dine personoplysninger fortroligt og i overensstemmelse med den gældende persondatalovgivning.

Kontaktinformationer
Hvis du ansøger en stilling på baggrund af et stillingsopslag skal du følge den i opslaget anførte procedure for fremsendelse af ansøgning og du kan kontakte den i opslaget anførte kontaktperson for nær-mere oplysninger omkring den konkrete stilling og virksomhedens håndtering af personoplysninger.

Søger du uopfordret, bedes du sende din ansøgning til direktør Anette Borg, anbor@slagelsemusikhus.dk.

Videregivelse af personoplysninger til tredjepart
I tilfælde af, at vi benytter eksterne virksomheder i forbindelse med rekrutteringsprocessen – herunder rekrutteringsfirmaer, udbydere af personlighedstests etc. – vil dette fremgå af jobopslaget.

Videregivelse af dine personoplysninger til eventuelle tredjeparter sker i henhold til skriftlige databe-handleraftaler med de pågældende parter, som overholder de gældende regler. Fonden Slagelse Mu-sikhus kontrollerer, at de anvendte databehandlere har tilstrækkelig it-sikkerhed.

Indhentning af referencer
Da Fonden Slagelse Musikhus har en berettiget interesse i at finde de bedst egnede kandidater til et job i virksomheden, kan vi indhente referencer fra tidligere arbejdsgivere, uddannelsesinstitutioner eller andre relevante parter. Der indhentes ikke reference fra din nuværende arbejdsgiver uden dit samtykke.

Følsomme oplysninger
Fonden Slagelse Musikhus indhenter ikke følsomme personoplysninger (herunder helbredsoplysnin-ger) uden dit udtrykkelige samtykke. I forbindelse med din ansøgning opfordres du dog til at oplyse om eventuelle helbredsmæssige forhold, som har væsentlig betydning for dine muligheder for at ud-føre det job, du søger.

I visse tilfælde vil det være relevant at indhente straffeattest på en potentiel kommende medarbejder. I sådanne tilfælde vil du blive bedt om at medbringe en straffeattest til samtalen. Straffeattesten kan du selv bestille med dit Nem-ID på følgende adresse:
https://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/privat_straffeattest/

Fonden Slagelse Musikhus skal ikke bruge dit CPR nummer i forbindelse med modtagelse af en ansøg-ning, og beder dig om ikke at indeholde dette i de dokumenter du sender frem til os, ligeledes ikke i CV eller eksamensbeviser m.m.

Opbevaring af personoplysninger
Fonden Slagelse Musikhus opbevarer selv oplysninger om jobansøgere. Fonden Slagelse Musikhus overholder gældende krav til at opretholde tilstrækkelig it-sikkerhed.

Fonden Slagelse Musikhus kan desuden opbevare oplysninger om jobansøgere hos eksterne leveran-dører indenfor EU/EØS. Samarbejdet med eventuelle leverandørerne er omfattet af skriftlige databe-handleraftaler, som overholder de gældende regler. Fonden Slagelse Musikhus kontrollerer, at de an-vendte databehandlere har tilstrækkelig
it-sikkerhed.

Periode for opbevaring af personoplysninger
Fonden Slagelse Musikhus opbevarer din ansøgning og andre oplysninger indtil Fonden Slagelse Mu-sikhus har vurderet ansøgningen, og såfremt der er tale om et konkret stillingsopslag, indtil Fonden Slagelse Musikhus har gennemført og afsluttet rekrutteringsprocessen, og maksimalt i en periode på 6 måneder herefter. Hvis du ansættes i Fonden Slagelse Musikhus, vil din ansøgning blive opbevaret i løbet af dit ansættelsesforhold.

Rettigheder
I forbindelse med Fonden Slagelse Musikhus’ behandling af dine personoplysninger, har du følgende rettigheder:
– Ret til indsigt i hvilke personoplysninger Fonden Slagelse Musikhus behandler om dig. Vi svarer inden rimelig tid, dog senest en måned efter din henvendelse
– Ret til at få berigtiget fejlagtige oplysninger
– Ret til at få slettet oplysninger, som ikke længere er relevante
– Ret til at gøre indsigelse mod uberettiget behandling
– Ret til at klage til Datatilsynet (Datatilsynet, Borgergade 28, 5., DK-1300 Copenhagen, www.da-tatilsynet.dk, E-mail: dt@datatilsynet.dk, Telefon: +45 3319 3200).

Vi tager beskyttelse af dine persondata alvorligt

Fonden Slagelse Musikhus har vedtaget denne persondatapolitik, der gælder for alle virksomhedens medarbejdere i forbindelse med behandlingen af persondata.

Persondatapolitikken indeholder en beskrivelse af, hvordan vi behandler persondata om vores kunder, samarbejdspartnere, leverandører og andre parter, som vi håndterer persondata omkring som led i vores arbejde eller til opfyldelse af andre formål. I det kommende anvendes alene termen ’kunder’, uanset at denne politik også gælder for ovennævnte øvrige parter, som virksomheden behandler per-sondata om.

Fonden Slagelse Musikhus anvender cookies i forbindelse med virksomhedens hjemmeside, www.slagelsemusikhus.dk. Vi henviser i den forbindelse til den cookie politik, som er tilgængelig på vores hjemmeside.

For at beskytte dine persondata bedst muligt, vurderer vi løbende, hvor høj risikoen er for, at vores databehandling påvirker dine grundrettigheder negativt. Vi er især opmærksomme på risikoen for, at du udsættes for diskrimination eller ID-tyveri, eller lider økonomisk tab, tab af omdømme eller data-fortrolighed.

Vi er dataansvarlige

Når vi behandler persondata om kunder, samarbejdspartnere, leverandører og andre (typisk medar-bejdere eller kontaktpersoner hos disse) som led i driften af vores virksomhed, er vi at betragte som dataansvarlige. Nedenfor har vi angivet de typiske situationer ud fra vores relation til dig.

Behandling af personoplysninger for dig som kunde:

Når vi håndterer personoplysninger om eller for dig – herunder kontaktoplysninger på dine medarbej-dere mv. – gør vi det for at indgå eller gennemføre en aftale med vores kunder. Vi vurderer, om der er grundlag for at indsamle og behandle personoplysninger, hvilke personoplysninger, der er nødvendige og relevante, og hvor længe personoplysningerne skal opbevares. Når vi er dataansvarlig i forhold til dine persondata, betyder det, at vi skal sikre overholdelse af de rettigheder, du har efter persondata-lovgivningen (Se afsnittet ”Dine rettigheder”).

Behandling af personoplysninger for andre parter end kunder:

I forbindelse med varetagelsen af opgaver for vores kunder, vil der være situationer, hvor vi, til kon-cernens egne formål, skal håndtere personoplysninger om andre parter med relation til kunden eller opgaven, f.eks. medarbejdere, samarbejdspartnere, aftaleparter, kundens kunder. Overfor sådanne parter vil vi være dataansvarlige. Det betyder, at vi skal sikre opfyldelse af den registrerede persons rettigheder efter persondatalovgiv-ningen (Se afsnittet ”Dine rettigheder”).

Behandling af personoplysninger som led i jobansøgning og rekruttering:

Som dataansvarlig for persondata som modtages i en jobansøgning skal vi sikre overholdelse af de rettigheder, du har efter persondatalovgivningen (Se afsnittet ”Dine rettigheder”). Fonden Slagelse Musikhus har udarbejdet en særskilt politik for behandling af persondata i forbindelse med rekrutte-ring, som du finder på vores hjemmeside under ”Persondata” – ” Rekrutteringspolitik”.

Kontaktoplysninger

Fonden Slagelse Musikhus har udpeget en overordnet ansvarlig for virksomhedens behandling af per-sondata. Du kan kontakte direktør Anette Borg: anbor@slagelsemusikhus.dk.

Når vi beder dig om at stille dine persondata til rådighed for os, oplyser vi dig om, hvilke data vi be-handler om dig og til hvilket formål. Du modtager oplysning herom på tidspunktet for indsamling af dine persondata.
Hvis vi indhenter data om dig fra andre, fx en leverandør, myndighed eller samarbejdspartner, oplyser vi dig om det senest 30 dage efter, vi har indhentet dine persondata – men normalt hurtigere. Vi oply-ser også om formålet med indhentningen og det lovgrundlag, der giver os adgang til at indhente dine persondata.

Vi anvender flere typer persondata

Vi anvender de persondata, som er nødvendige og relevante for varetagelsen af den konkrete opgave for vores kunder. De data, vi anvender, kan – afhængig af karakteren af opgaven – omfatte:

Almindelige persondata

Almindelige persondata kan f.eks. være oplysninger om navn, adresse samt yderligere kontaktoplysninger, oplysninger om økonomiske forhold, familiemæssige forhold mv. Karakteren af oplysninger vi indhenter, afhænger af opgavens karakter.

CPR-numre

CPR-numre behandles alene for ansatte medarbejdere i koncernen, og vi har ikke brug for dit CPR-nummer i forbindelse med fx en jobansøgning, se nærmere herom i koncernens politik for behandling af person-data i forbindelse med rekruttering, her på hjemmesiden.

Følsomme oplysninger

Vi foretager ikke behandling af følsomme persondata om vores kunder eller samarbejdspartnere.
Vi indsamler og opbevarer dine persondata til bestemte formål
Vi indsamler og opbevarer persondata til bestemte formål i forbindelse med varetagelse af opgaver for vores kunder eller som led i vores egne forretningsmæssige formål.
Vores baggrund for at behandle persondata er at varetage en opgave eller indgå og opfylde en aftale med vores kunde. Ligeledes har vi en retlig forpligtelse til at dokumentere hvem vi sælger billetter eller tjeneste-ydelser til, fx med baggrund i Bogføringslovens regler.

Vi behandler kun relevante og nødvendige persondata

Vi behandler kun persondata om dig, der er relevante og tilstrækkelige i forhold til de formål, der er defi-neret ovenfor. Vi anvender således ikke andre persondata, end dem, vi har brug for til det konkrete formål.

Derudover behandler vi kun de persondata, der er nødvendige i forhold til at opfylde vores fastsatte formål.

Det kan være bestemt ved lovgivning, hvilken type persondata, der er nødvendig at indsamle og opbevare for vores forretningsdrift. Typen og omfanget af de persondata, vi behandler, kan også være nødvendige for at opfylde en kontrakt eller en anden retlig forpligtelse, som påhviler os i henhold til lovgivning.

Med henblik på at sikre, at vi alene behandler relevante og nødvendige persondata for hvert af vores be-stemte formål, sikrer vi, at der alene indsamles den datamængde, der er nødvendig. Det sikres også via interne retningslinjer, at omfanget af behandlingen ikke er unødigt stort, og opbevaringstiden ikke er for lang.

For at beskytte dig mod, at uvedkommende får adgang til dine persondata, benytter vi IT-løsninger og har vedtaget retningslinjer, der sikrer, at persondata kun er tilgængelige for relevante medarbejdere.

Vi kontrollerer og opdaterer dine persondata

Vi kontrollerer, at de persondata, vi behandler om dig, ikke er urigtige eller vildledende. Vi sørger også for at opdatere dine persondata løbende.

Da vores service er afhængig af, at dine persondata er korrekte og opdaterede, beder vi dig oplyse os om relevante ændringer i dine persondata. Du kan kontakte den relevante kontaktperson i virksomheden herom, eller benytte kontaktoplysningerne ovenfor, til vores ansvarlige for persondata, til at meddele os dine ændringer.

For at sikre kvaliteten af dine persondata, har vi vedtaget interne regler og fastlagt procedurer for kontrol og opdatering af dine persondata.

Vi sletter dine persondata, når de ikke længere er nødvendige

Vi sletter dine persondata, når de ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som var grunden til vores indsamling, behandling og opbevaring af de pågældende persondata.

Persondata indhentet i forbindelse med behandlingen af konkrete opgaver vil blive opbevaret en passende periode efter opgavens afslutning. Dette vil normalt være i en periode på 5 år, blandt andet med udgangs-punkt i Bogføringslovens regler. Såfremt data om dig i en konkret sammenhæng bliver opbevaret i længere tid, vil du modtage oplysning herom i forbindelse med indsamlingen af oplysningen.

Vi har altid et lovligt grundlag for at behandle dine persondata

Når vi behandler dine persondata, sikrer vi os, at vi altid har et lovligt grundlag for at behandle dine oplysninger.

Som oftest behandler vi dine oplysninger for at kunne indgå og opfylde en aftale med vores kunder og med udgangspunkt i vores legitime interesse i at behandle dine persondata.

Hvis vi ønsker at anvende dine persondata til et andet formål end det oprindelige, oplyser vi dig om det nye formål og – såfremt det er nødvendigt – beder vi om dit samtykke, før vi påbegynder databehandlingen. Hvis vi har et andet lovligt grundlag for den nye behandling, oplyser vi dig om dette.

Vi videregiver ikke dine persondata uden et lovligt grundlag

Vi sikrer os altid, at der er et lovligt grundlag, inden vi videregiver dine persondata til tredjepart.

Vi indhenter ikke dit samtykke, hvis vi er retligt forpligtede til at videregive dine persondata, f.eks. som led i indberetning til en myndighed.

Vi videregiver ikke dine persondata til modtagere i tredjelande, dvs. lande udenfor EU/EØS-området.

Vi beskytter dine persondata og har interne regler om informationssikkerhed

Vi har vedtaget interne regler om informationssikkerhed, som indeholder instrukser og foranstaltninger, der beskytter dine persondata mod at blive tilintetgjort, gå tabt eller blive ændret, mod uautoriseret of-fentliggørelse, og mod at uvedkommende får adgang eller kendskab til dem.

Vi har fastlagte procedurer for tildeling af adgangsrettigheder til de af vores medarbejdere, der behandler eventuelle persondata, der afdækker oplysninger om personlige interesser og oplysninger, som i øvrigt an-ses at være fortrolige. Vi kontrollerer den faktiske adgang gennem tilsyn. For at undgå datatab tager vi løbende back up af vores datasæt.

I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der resulterer i en høj risiko for dig for diskrimination, ID-tyveri, økonomisk tab, tab af omdømme eller anden væsentlig ulempe, vil vi underrette dig om sikkerhedsbruddet så hurtigt som muligt og i henhold til de i lovgivningen fastsatte regler herom.

Såfremt dine persondata behandles af en ekstern samarbejdspartner/underleverandør, fx i forbindelse med en cloud-løsning, sikrer vi os, at der er indgået databehandleraftale og at den pågældende samarbejdspart-ner har betryggende sikkerhedsprocedurer, og at efterlevelse af disse løbende auditeres, f.eks. ved anven-delse af it-leverandører, der opretholder en relevant certificering om IT- og informationssikkerhed.

Du har ret til at få adgang til dine persondata

Du har som kunde til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke persondata vi behandler om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine persondata, og hvem, der modtager persondata om dig, i det omfang vi videregiver dine persondata.

Hvis du anmoder om det, kan vi oplyse dig om de persondata, vi behandler om dig. Adgangen kan dog være begrænset af hensyn til andre personers privatlivsbeskyttelse, til forretningshemmeligheder og immateri-elle rettigheder.

Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at henvende dig til vores persondataansvarlige, se ovenfor

Såfremt du ikke er kunde, men vi behandler persondata om dig som led i en opgave for en kunde, fx for din arbejdsgiver, har du som udgangspunkt ret til at få oplyst, hvilke persondata vi behandler om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine person-data, og hvem, der modtager persondata om dig, i det omfang vi videregiver dine persondata.

Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at henvende dig til vores persondataansvarlige, jf. ovenfor.

Du har ret til at få unøjagtige persondata rettet eller slettet.

Hvis du mener, at de persondata, vi behandler om dig, er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. Du skal henvende dig til os og oplyse os om, hvori unøjagtighederne består, og hvordan de kan rettes.

I nogle tilfælde vil vi have en forpligtelse til at slette dine persondata. Det gælder fx, hvis du trækker dit samtykke tilbage, og vi ikke har andet lovligt grundlag for behandling af dine persondata. Hvis du mener, at dine persondata ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi indhentede dem til, kan du bede om at få dem slettet. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen eller andre retlige forpligtelser.

Når du henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine persondata, undersøger vi, om betingelserne er opfyldt, og gennemfører i så fald ændringer eller sletning så hurtigt som muligt.

Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine persondata.

Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine persondata. Du kan også gøre indsigelse mod vores videregivelse af dine data til markedsføringsformål. Du kan bruge kontaktoplysningerne ovenfor til at sende en indsigelse. Hvis din indsigelse er berettiget, sørger vi for at ophøre med behandlingen af dine persondata.

Du har ret til at modtage dine egne data i elektronisk form (ret til dataportabilitet)

Du har ret til – i elektronisk form – at modtage de persondata, du har stillet til rådighed for os, og dem, vi har indhentet om dig hos andre aktører på baggrund af dit samtykke. Hvis vi behandler persondata om dig som led i en kontrakt, hvor du er aftalepart, kan du også få tilsendt dine data.

Hvis du ønsker at bruge din ret til dataportabilitet, vil du modtage dine persondata fra os i et almindeligt anvendt format via e-mail.

Hvis du ønsker at få adgang til dine data, få dem rettet eller slettet, eller gøre indsigelse mod vores databe-handling, undersøger vi om det er muligt og giver dig svar på din henvendelse så hurtigt som muligt og senest en måned efter vi har modtaget din henvendelse.

Du kan klage over uretmæssig behandling af dine persondata

Hvis du mener, at der foregår uretmæssig behandling af dine persondata, bør du først drøfte dette med din kontakt hos Fonden Slagelse Musikhus. Du kan også klage til den person, som kontoret har udpeget som ansvarlig for persondataspørgsmål, jf. ovenfor.

Mener du, at dine persondata ikke bliver behandlet korrekt, kan du klage til Datatilsynet. Se nærmere herom på www.datatilsynet.dk.

 

Fonden Slagelse Musikhus & Badeanstalten

FONDEN SLAGELSE MUSIKHUS drives af en privat erhvervsdrivende fond med et almennyttigt formål.  Vores formål som koncertvirksomhed er at lave koncerter.

Vi har til formål at drive et spillested for rytmisk musik og hermed beslægtede genrer og kunstarter af høj kunstnerisk kvalitet. Som erhvervsdrivende fond går alt overskud, som der måtte være, til at lave endnu flere og bedre koncerter. 

Der er ca. 50 medarbejdere, hvoraf størstedelen er timeansatte. I den daglige drift og administration er beskæftiget ca. 5 årsværk.


Bestyrelse:
Fonden Slagelse Musikhus ejes af Foreningen Slagelse Musikhus Venner, der har en bestyrelse på 4 medlemmer.

Fonden Slagelse Musikhus har en bestyrelse på seks medlemmer. Hér kan du få en oversigt over, hvem der udgør bestyrelsen.


God fondsledelse:
Fonden Slagelse Musikhus følger god fondsledelse.   


Årsrapporter:

Årsrapport 2024

Årsrapport 2023

Årsrapport 2022

Årsrapport 2021

Årsrapport 2020

Årsrapport 2019

Årsrapport 2018

 

Information


+45 5850 1070

Sdr. Stationsvej 3-5, 4200 Slagelse
 

Musikhusets kontor – åbningstider:

Tirsdag: 13-16

Torsdag: 13-16

Ledsagerkort:

Ved gyldigt ledsagerkort og ønske om køb af ledsagerbilletter kontaktes Billetten på:
+45 7020 2096

Info om gavekort og billetter:
klik her

FaQ:
klik her

Praktiske oplysninger

TIDPUNKT

(Dørene åbner en time før koncerten)